4L bio je popularan automobil 60 godina. Više od 8 modela prodano je u više od 100 zemalja širom svijeta! Proslavite njegovu godišnjicu i proživite njegovu povijest.
Povijest modela koji je prodan u 8.135.424 primjerka
Godine 1956., nakon što je shvatio da je automobilska industrija suviše konvencionalna, Pierre Dreyfus je izjavio: "Automobili više ne smiju biti samo četiri sjedala i prtljažnik. Treba nam više prostora!" Bio je inicijator projekta 112: vozilo prilagođeno brzom razvoju i sve svestranijem društvu. Morao je odgovarati i gradu i selu, radnim danima i vikendima, poslu i odmoru, muškarcima i ženama.
Renault komunikacija – sva prava pridržana
RAZVOJ
Dobro čuvana tajna
Razvoj projekta 112 provodio se u strogoj tajnosti. Testovi za dokazivanje njegove solidnosti morali su se provoditi tako da ih nitko ne otkrije! Kako bi čuvali tajnu pri prijevozu prototipa vozila Renault 4 širom svijeta, u telegramskim porukama nazivalo ga se "Marie-Chantal": "Marie Chantal i djeca šalju svojoj obitelji velike pozdrave." Renault komunikacija – sva prava pridržana
POČETAK PRODAJE
"Preuzmite upravljač!"
U 1961. model 4L otkriven je javnosti u jedinstvenoj kampanji. Na rubnim dijelovima motorističkog sajma 200 modela Renault 4s izloženo je na cesti i ponuđeno motoristima na probnu vožnju. Pod nazivom "Preuzmite upravljač!", događaj je postigao uspjeh s obzirom na to da je 60.000 Parižana otkrilo kvalitete tog modela koji će uskoro postati ikona. Renault komunikacija – sva prava pridržana
1960-1970 I 1980-1990
Generacija 1960. - 1970.
Automobil poput traperica! 4L uhvatio je zalet i brzo se nametnuo kao automobil koji se ne prilagođava društvenim konvencijama. Nudio je pojednostavljenu opremu i dizajn, te povoljnu cijenu od 350.000 franaka! Kupce je osvojio njegov ravan pod i mogućnost otvaranja automobila sa stražnje strane radi lakšeg utovara: kasnije su ta vrata postala poznata kao vrata prtljažnika. S modularnom stražnjom klupom, dvovolumenska karoserija tog automobila učinila ga je svestranim i pretvorila ga iz radnog u obiteljsko vozilo. Renault komunikacija – sva prava pridržana
Generacija 1980. - 1990.
Brzo postavši zaštitni znak generacije, 4L postao je dostupan masama u Francuskoj i ubrzo postao "automobil za životni stil". Bio je to automobil za sve koji je izbrisao dobne granice i društvenih grupa te se prilagodio svim kulturama. Renault 4 dobio je nove verzije: Safari, GTL, Sixties i Youth (Jeunesse), te osvojio srca brojnih profesionalaca koji će ga prilagoditi svojim poslovima. 8.135.424 primjerka automobila Renault 4 proizvedeno je do 1992. i prodano u više od 100 zemalja! Renault komunikacija – sva prava pridržana
BUDUĆNOST
Bezvremenski automobil i kultni klasik
30 godina kasnije 4L i dalje je prisutan u automobilističkom svijetu. Na sve četiri strane svijeta entuzijasti i zaljubljenici okupljaju se sa svojim restauriranim, modificiranim i svjetski priznatim vozilima. "Trelleurs", kako nazivaju obožavatelje vozila Renault 4, sastaju se na relijima kao što je 4L Trophy kako bi iskušali kapacitete svojih automobila Renault 4. Okupljaju se sa svih strana svijeta i na Međunarodnom mitingu 4L.
Renault komunikacija – sva prava pridržana
4l: događaji za proslavu 60. Godišnjice
Četvorki želimo sve najbolje!
Ilustrator, kolege kolekcionari i slavne osobe okupili su se na raskošnom događaju kako bi proslavili godišnjicu modela 4L i podijelili svoja iskustva.
Pogledajte ilustracije, priče, videozapise i druga iznenađenja!
Renault 4: pop ikona
Uživajte u 14 ilustracija koje je nacrtao francuski umjetnik Greg, a koje prate evoluciju modela 4L tijekom posljednjih 60 godina.