R-LINK 2
online pomoć

Trebate više informacija o multimedijskom sustavu R-LINK 2?
BLUETOOTH®, ANDROID AUTO™ I APPLE CARPLAY™
  
Kako mogu upariti Android telefon sa sustavom R-LINK 2?

U nastavku su navedeni koraci za uparivanje Android telefona sa sustavom R-LINK 2: 

  • Da bi vaš telefon postao vidljiv, na telefonu kliknite „Postavke” > „Bluetooth®” > „Aktivirano”. 
  • Označite telefon i odaberite „R-LINK” za povezivanje.
  • U sustavuR-LINK 2 kliknite „Izbornik” > „Telefon”. 
  • Prikazat će se sljedeća poruka: „Da biste upotrebljavali funkcije slobodnih ruku, morate omogućiti povezivanje telefona i sustava putem Bluetooth® tehnologije. Želite li odmah omogućiti povezivanje?” Kliknite „U redu” za potvrdu. 
  • Zatim odaberite svoj Android telefon na popisu aktivnih uređaja koje je pronašao sustav R-LINK 2. 
  • Provjerite je li vam na telefon stigao potvrdni kôd koji je poslao sustav i potvrdite zahtjev. Označite „Ne pitaj me ponovno” da biste spremili dopuštenja za pristupanje funkcijama telefona. 
  • Odaberite funkcije „Telefon” i „Mediji”, a zatim kliknite „U redu”. 
  • Odaberite želite li dopustiti dijeljenje kontakata, zapisnika poziva i medija sa sustavom R-LINK 2. Kliknite „Da” kako biste uparili telefon. 
  • Vaš je Android telefon sada uparen sa sustavom R-LINK 2.
    Kako mogu upariti svoj iPhone sa sustavom R-LINK 2?

    Da biste uparili iPhone, pratite sljedeće upute: 

    • Da bi vaš telefon postao vidljiv, na telefonu kliknite „Postavke” > „Bluetooth®” > „Aktivirano”. 
    • Na zaslonu sustava R-LINK 2 otvorite „Izbornik” > „Telefon”, a zatim prihvatite povezivanje telefona putem tehnologije Bluetooth® tako da odaberete iPhone na prikazanom popisu. 
    • Provjerite je li vam na telefon stigao potvrdni kôd koji je poslao sustav i potvrdite zahtjev. 
    • Na iPhoneu potvrdite tako da kliknete opciju „Upari”, a zatim odaberite funkcije „Telefon” i „Mediji” prije nego što kliknete „U redu”. 
    • Odaberite želite li dopustiti dijeljenje kontakata, zapisnika i medija sa sustavom R-LINK 2 i kliknite „U redu”. 
    • Vaš je iPhone sada uparen sa sustavom R-LINK 2.
    Kako mogu upariti svoj Windows telefon sa sustavom R-LINK 2?
    U nastavku su navedeni koraci za uparivanje Windows telefona sa sustavom R-LINK 2: 
    • Da bi vaš telefon postao vidljiv, na telefonu kliknite „Postavke” > „Bluetooth®" > „Aktivirano”.
    • U sustavu R-LINK 2 otvorite „Izbornik” > „Telefon”, a zatim potvrdite povezivanje sustava i telefona putem tehnologije Bluetooth® klikom na „U redu”. 
    • Na popisu telefona koje je pronašao sustav R-LINK 2 odaberite svoj, a zatim provjerite jeste li primili potvrdni kod prije nego što prihvatite zahtjev. 
    • U sustavu R-LINK 2 odaberite funkcije „Telefon” i „Mediji”, a zatim potvrdite povezivanje tako da kliknete „U redu”. 
    • Da biste potvrdili zahtjev sustava R-LINK 2, odaberite „Pouzdano”, „Uvijek dopusti” ili „Poveži automatski”, a zatim kliknite „U redu 
    • Na telefonu će se prikazati poruka u kojoj se traži dopuštenje za preuzimanje kontakata. Kliknite „Dopusti”. 
    • Vaš Windows Phone sada je uparen sa sustavom R-LINK 2.
    Kako mogu reproducirati glazbu s iPhonea u sustavu R-LINK 2?

    Da biste reproducirali glazbu putem Bluetooth® multimedijske tehnologije sa svog iPhonea, najprije trebate prenijeti barem jednu audiodatoteku (podcast ili glazba, besplatna ili plaćena) iz kataloga trgovine Apple Store na iPhone pomoću softvera iTunes. 

    Nakon što se radnja dovrši, povežite svoj telefon i sustav R-LINK 2 putem Bluetooth® tehnologije i otvorite izbornik „Multimedija”. Opcija Bluetooth® tada će biti dostupna i sada možete reproducirati glazbu.

      Kako mogu upućivati pozive putem sustava R-LINK 2?

      1. korak: Provjerite je li vaš telefon ispravno uparen sa sustavom R-LINK 2. Da biste to učinili, otvorite odjeljak „Telefon” putem glavnog izbornika, kliknite „Postavke”, provjerite je li gumb Bluetooth® uključen i je li vaš telefon aktivan na popisu uređaja (ikona „Telefon” mora biti označena crvenom bojom). 

      Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK 2” u istom odjeljku za pomoć. 

      2. korak: Za upućivanje poziva otvorite izbornik telefona i pritisnite „Kontakti”. Vaši će se kontakti automatski uvesti na zaslon sustava R-LINK 2. Odaberite kontakt koji želite nazvati i pritisnite broj za upućivanje poziva. 

      Napomena: ako je popis kontakata na zaslonu sustava R-LINK 2 prazan, a ispravno ste dovršili postupak uparivanja, provjerite jesu li kontakti na telefonu pohranjeni u memoriji telefona, a ne na SIM kartici. Da bi se kontakti prikazali na zaslonu sustava R-LINK 2, moraju biti pohranjeni u telefonu, a ne na SIM kartici.

        Kako mogu reproducirati glazbu putem Bluetooth® tehnologije – R-LINK 2?
        1. korak: Provjerite je li vaš telefon ispravno uparen sa sustavom R-LINK 2. Da biste to učinili, otvorite odjeljak „Telefon” putem glavnog izbornika, kliknite „Postavke”, provjerite je li gumb Bluetooth® uključen i je li vaš telefon aktivan na popisu uređaja (ikona „Telefon” mora biti označena crvenom bojom). 

        Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK 2” u istom odjeljku za pomoć. 

        2. korak: Nakon što je telefon uparen sa sustavom R-LINK 2, otvorite multimedijski izbornik i kliknite „Mediji”. Odaberite audioizvor „Bluetooth®”, a nakon toga glazbu na svom telefonu.
        Ne mogu upućivati pozive putem sustava R-LINK 2

        1. korak: Možda imate problem s uparivanjem putem Bluetooth® tehnologije. Da biste provjerili je li vaš telefon uparen, otvorite odjeljak „Telefon” na glavnom izborniku, kliknite „Postavke”, provjerite je li gumb Bluetooth® uključen i je li vaš telefon aktivan na popisu uređaja: ikona „Telefon” mora biti označena crvenom bojom. 

        Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK 2” u istom odjeljku za pomoć. 

        2. korak: Ako je vaš telefon ispravno uparen, ali i dalje ne možete upućivati pozive, provjerite na telefonu jesu li kontakti spremljeni izravno na telefon, a ne na SIM karticu. Da bi se kontakti prikazali na zaslonu sustava R-LINK 2, moraju biti pohranjeni u telefonu, a ne na SIM kartici. 

        Napomena: ako pozivanje i dalje ne funkcionira, možda postoji određeni problem s kompatibilnosti, stoga predlažemo da kontaktirate našu Službu za korisnike. Kako biste pomogli u boljem rješavanju problema, napomenite da ste već obavili gore navedene korake.

        Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK 2
        1. korak: Ako imate poteškoće s uparivanjem svog telefona sa sustavom R-LINK 2, slijedite naše postupke uparivanja (za iPhone, Android i Windows Phone) koje možete pronaći u istom odjeljku za pomoć. 

        2. korak: Ako postupak uparivanja i dalje ne funkcionira, testirajte kompatibilnost pomoću naše online provjere kompatibilnosti ovdje. 

        Za pokretanje testa trebate znati sljedeće: 
        • model telefona i verziju OS-a 
        • verziju sustava R-LINK 2. U određenim odjeljcima na stranici potvrde kompatibilnosti objašnjava se kako pronaći te informacije. 
        3. korak
        Ako u našem online testu kompatibilnosti niste pronašli pozitivne rezultate ili ako na popisu ne možete pronaći svoje verzije: 
        • Pokušajte ažurirati verziju OS-a na telefonu, ako je ažuriranje dostupno. 
        • Provjerite je li na toj stranici dostupno ažuriranje sustava R-LINK 2 i pratite postupak ažuriranja ako postoji. 
        Ažuriranje sustava može ispraviti problem i omogućiti vam uparivanje telefona. Ako ne, nazovite našu Službu za korisnike i napomenite da ste već pratili prethodno navedene korake kako biste pomogli u rješavanju problema. 

        Ako je rezultat online testa kompatibilnosti pozitivan, to znači da bi postupak uparivanja trebao funkcionirati i da možda postoji konkretniji problem. 
        Kako mogu omogućiti prepoznavanje glasa aplikacije Android Auto™?
        Omogućivanje prepoznavanja glasa aplikacije Android Auto™: Upotrijebite aplikaciju Google™. 

        1. način: Pritisnite i držite gumb „Pritisni za razgovor” na upravljaču dok ne čujete zvučni signal. 

        2. način: Dodirnite ikonu „mikrofona” koja se nalazi u gornjem desnom kutu zaslona aplikacije Android Auto™. Čut ćete zvučni signal. 

        3. način: Izgovorite „OK Google”, Android Auto™ ispustit će zvučni signal. 

        Zatim možete postaviti nekoliko pitanja i glasom upravljati određenim aplikacijama, npr. upućivanje poziva, reprodukcija glazbe, slanje tekstualnih poruka i odgovaranje na njih, korištenje karata i traženje ruta, izrada podsjetnika itd. 

        Vrijedi obratiti pažnju: telefonski pozivi upućuju se putem audiosustava vozila pomoću sustava R-LINK 2. Međutim, prepoznavanje glasa ne može se izvršiti putem audiosustava kada se povezujete s aplikacijom Android Auto™. Pametni telefon možda je izvor problema. Ako je to slučaj, obratite se službi za korisnike proizvođača svog pametnog telefona.
        Kako mogu povezati svoj pametni telefon s aplikacijom Android Auto™?

        1. Na telefonu

        • Preuzmite aplikaciju „Android Auto” iz trgovine Google Play Store;
        • Pokrenite aplikaciju i slijedite upute na zaslonu te prihvatite opće uvjete i odredbe. 
         2. U vozilu 

        • Kada je vozilo zaustavljeno, otključajte zaslon pametnog telefona i povežite ga s multimedijskim sustavom R-LINK 2 vozila Renault pomoću kompatibilnog USB kabela. 
        • Prihvatite različite zahtjeve na zaslonu sustava R-LINK 2 i pametnog telefona. Naposljetku kliknite gumb „Android Auto™” na donjem srednjem dijelu zaslona i otvorite početnu stranicu aplikacije „Android Auto™”.
         Napomena: preporučujemo korištenje USB kabela iste marke kao što je vaš pametni telefon kako biste izbjegli poteškoće. Tijekom povezivanja nije moguće koristiti telefon.
        Je li moj Renault opremljen sustavom R-LINK 2 koji je kompatibilan s aplikacijom Android Auto™?
        Da biste provjerili kompatibilnost svog vozila: 
        • Otvorite glavni izbornik sustava R-LINK 2. 
        • Pritisnite „Sustav”. 
        • Otvorite drugu stranicu izbornika.
        • Ako je vidljiv gumb „Zrcaljenje pametnog telefona”, vaše je vozilo kompatibilno.  
        Je li moj pametni telefon kompatibilan s aplikacijom Android Auto™?

        Za upotrebu aplikacije Android Auto™ morate imati telefon opremljen Androidom verzija 5.0 (Lollipop) ili novijim. 

        Renault je za vas testirao mnoštvo telefona kako bi osigurao kompatibilnost. To uključuje neke modele opremljene sustavom Android 5.0 ili novijim koje aplikacija Android Auto™ za R-LINK Evolution ne podržava. 

        U odjeljku korisničkog priručnika u nastavku stranice pomoći možete pronaći popis telefona koje su testirali inženjeri tvrtke Renault u PDF formatu.

        Napomena: da bi vaš pametni telefon bio kompatibilan s aplikacijom Android Auto™, preporučujemo da instalirate sva dostupna ažuriranja softvera.

          Kako mogu instalirati aplikacije kompatibilne s aplikacijom Android Auto™?

          Android Auto™ dolazi s četiri prethodno postavljene aplikacije: 

          • Google Karte 
          • Telefon 
          • Poruke 
          • Play Music. 
          Iz trgovine Google Play Store na svoj pametni telefon možete preuzeti dodatne aplikacije kompatibilne s aplikacijom Android Auto™, npr. WhatsApp™ ili Spotify™. 

          Napomena: u aplikaciji Android Auto™ tijekom vožnje mogu se upotrebljavati samo aplikacije koje je certificirao Google i koje ste preuzeli na svoj pametni telefon.

            Koje su kontrole vozila kompatibilne s aplikacijom Android Auto™?
            U nastavku možete naći popis kontrola kompatibilnih s aplikacijom Android Auto™: 
            • Gumb „Natrag”: vratite se na prethodni izbornik aplikacije Android Auto™. 
            • Gumb „Izbornik”: pristupite početnoj stranici sustava R-LINK 2. 
            • Rotirajući gumb: okrenite ga s vrha prema dnu ili slijeva nadesno da biste se kretali kroz izbornike. 
            • Okrenite ga da biste se kretali popisom ili zumirali. 
            • Pritisnite ga da biste potvrdili radnju na izborniku. 
            • Gumb „Audioizvor”: odaberite audioizvor kao što je Android Auto™. 
            • Gumbi za glasnoću: pojačajte ili smanjite glasnoću audioizvora iz aplikacije Android Auto™.
            • Gumbi za javljanje/prekidanje poziva: primajte pozive putem aplikacije Android Auto™. 
            • Gumb „Pritisni za razgovor: pritisnite i držite da biste omogućili prepoznavanje glasa u aplikaciji Android Auto™.
            Kako mogu prijeći iz aplikacije Android Auto™ u sustav R-LINK 2?

            1. način: 

            • Na početnom zaslonu aplikacije Android Auto™ dodirnite ikonu u donjem desnom kutu. 
            • Dodirnite „Povratak na Renault".
            2. način

            •  Dodirnite početni gumb koji se nalazi na desnoj strani zaslona sustava R-LINK 2. 
            Kombinacija aplikacije Android Auto™ i sustava R-LINK 2 na istom zaslonu: 

            Zatim možete prikazati odabrani program za reprodukciju glazbe (Spotify, Google Music) u aplikaciji Android Auto™ i navigacijskom sustavu sustava R-LINK 2. Možete prikazati i navigaciju aplikacije Android Auto™ (Karte) dok slušate FM radio sustava R-LINK 2. 

            Napomena: dvije slične funkcije ne mogu biti istovremeno omogućene. Ne možete omogućiti Karte u aplikaciji Android Auto™ i navigaciju u sustavu R-LINK 2.

            Kako mogu omogućiti prepoznavanje glasa aplikacije Apple CarPlay™?
            Omogućavanje prepoznavanja glasa aplikacije Siri™: 

            1. način: Pritisnite i držite gumb „Pritisni za razgovor” na upravljaču. 

            2. način: Pritisnite i držite početni gumb koji se nalazi u donjem lijevom kutu zaslona aplikacije Apple CarPlay™. 

            Zatim možete postaviti nekoliko pitanja i glasom upravljati određenim aplikacijama, npr. upućivanjem poziva, reprodukcijom glazbe, slanjem tekstualnih poruka i odgovaranjem na njih, korištenjem karata i traženje ruta, izradom podsjetnika itd. 

            Primjer: „Nazovi 'ime kontakta'”, „Pošalji poruku 'ime kontakta'”, „Izradi rutu za 'adresu'” itd. 

            Vrijedi obratiti pažnju: telefonski pozivi upućuju se putem audiosustava vozila pomoću sustava R-LINK 2. Međutim, prepoznavanje glasa ne može se izvršiti putem audiosustava kada se povezujete s aplikacijom Apple CarPlay™. Pametni telefon možda je izvor problema. Ako je to slučaj, obratite se službi za korisnike proizvođača svog pametnog telefona.
            Kako mogu povezati svoj iPhone s aplikacijom Apple CarPlay™?

            1. U vozilu

            Kada je vozilo zaustavljeno, priključite USB kabel. Ako je iPhone zaključan, R-LINK 2 će zatražiti da ga otključate. Apple preporučuje upotrebu ovlaštenih kabela da bi se spriječilo prekidanje veze ili drugih programskih pogrešaka. 

            2. Na iPhoneu 

            Ako je iPhone zaključan, od vas će se zatražiti da ovlastite CarPlay™ za R-LINK. 

            3. U vozilu

            Kliknite gumb „Apple CarPlay™” koji se nalazi na sredini zaslona i otvorite početnu stranicu aplikacije Apple CarPlay™. Vaš se iPhone može koristiti, čak i ako je povezan putem USB kabela. 

            Napomena: ako su Wi-Fi i Bluetooth® isključeni, iPhone će predložiti da ih aktivirate ili priključite USB kabel. Međutim, Apple CarPlay™ može funkcionirati samo s USB kabelom. Stoga na iPhoneu pritisnite „Samo USB”.

            Je li moj Renault opremljen sustavom R-LINK 2 kompatibilnim s aplikacijom Apple CarPlay™?
            Da biste provjerili kompatibilnost svog vozila: 
            • Otvorite glavni izbornik sustava R-LINK 2. 
            • Pritisnite „Sustav”. 
            • Otvorite drugu stranicu izbornika. 
            • Ako je vidljiv gumb „Zrcaljenje pametnog telefona”, vaše je vozilo kompatibilno.
            Je li moj pametni telefon kompatibilan s aplikacijom Apple CarPlay™?

            Da biste upotrebljavali Apple CarPlay™, morate imati iPhone 5 ili noviju verziju ili iOS 7.1 ili noviju verziju. 

            U odjeljku korisničkog priručnika u nastavku stranice pomoći možete pronaći popis telefona koje su testirali inženjeri tvrtke Renault u PDF formatu. 

            Napomena: da bi vaš pametni telefon bio kompatibilan s aplikacijom Apple CarPlay™, preporučujemo da instalirate sva dostupna ažuriranja softvera.

              Kako mogu instalirati aplikacije kompatibilne s aplikacijom Apple CarPlay™?

              Apple CarPlay™ dolazi s pet prethodno postavljenih aplikacija: 

              • Karte 
              • Telefon 
              • Poruke
              • Glazba
              • Podcasti.
              U trgovini App Store možete preuzeti dodatne aplikacije koje su kompatibilne s aplikacijom Apple CarPlay™, na primjer Audiobooks™, Spotify™ ili Deezer™. 

              Napomena: u sustavu Apple CarPlay™ tijekom vožnje mogu se upotrebljavati samo aplikacije koje je certificirao Apple i koje ste preuzeli na svoj pametni telefon.

                Kako se mogu prebaciti iz aplikacije Apple CarPlay™ u sustav R-LINK 2?
                Vraćanje u sustav R-LINK 2 iz aplikacije Apple CarPlay™: 

                1. način
                • otvorite početnu stranicu aplikacije Apple CarPlay™ tako da pritisnete i držite početni gumb u donjem lijevom kutu. 
                • Na početnom zaslonu aplikacije Apple CarPlay™ pritisnite ikonu Renault „R-LINK”.
                2. način: 
                •  Dodirnite početni gumb koji se nalazi na desnoj strani zaslona sustava R-LINK 2. 
                Kombinacija aplikacije Apple CarPlay™ i sustava R-LINK 2 na istom zaslonu:

                Zatim možete prikazati odabrani program za reprodukciju glazbe (Spotify™, Google Music™) u aplikaciji Apple CarPlay™ i navigacijskom sustavu sustava R-LINK 2. Možete prikazati i navigaciju aplikacije Apple CarPlay™ (Karte) dok slušate FM radio sustava R-LINK 2. 

                Napomena: dvije slične funkcije ne mogu biti istovremeno omogućene. U aplikaciji Apple CarPlay™ ne možete istodobno omogućiti Karte i navigaciju u sustavu R-LINK 2.

                MY RENAULT
                 
                Zašto izraditi MY Renault račun?
                Izrada MY Renault računa omogućit će vam korištenje svih usluga vašeg vozila: 
                • Pristupite trgovini R-LINK Store kako biste upravljali svojim aplikacijama (kupili ili obnovili usluge) te ažurirali svoje karte i verzije softvera. 
                • Primajte obavijesti o važnim datumima održavanja vašeg vozila. 
                • Provjerite trenutačni status svojih ugovora (jamstvo, povezane usluge itd.). 
                Da biste izradili MY Renault račun, kliknite ovdje.

                NašI videozapisi s uputama

                Trebate pomoć? Naši videozapisi s uputama dostupni su i detaljno vas vode kroz svaki korak.
                Videozapisi su na engleskom jeziku.
                GLASOVNO NAVOĐENJE
                AKTIVACIJA USLUGA U VOZILU
                UPOZNAVANJE R-LINK 2 SUSTAVA
                Pogledajte videozapise s uputama za upotrebu
                KAKO POVEZATI ANDROID TELEFON?
                KAKO POVEZATI APPLE TELEFON?
                R-LINK 2: KONFIGURACIJA RAČUNA E-POŠTE
                AKTIVACIJA USLUGA U VOZILU
                PREPOZNAVANJE GLASA
                KAKO SE MOGU JAVITI NA TELEFON PUTEM SUSTAVA R-LINK 2?
                KAKO MOGU PROGRAMIRATI RUTU?
                KAKO MOGU KORISTITI GLASOVNO UPRAVLJANJE?

                ŽELITE LI SAZNATI VIŠE?

                R-LINK 2
                Multimedijski sustav
                R-LINK 2
                Compatibilité
                Provjera kompatibilnosti telefona
                Kompatibilnost