Česta pitanja o sustavu openR link

MULTIMEDIJA

openR link otvara nove horizonte u vožnji. Povežite svoj pametni telefon, slušajte omiljenu glazbu, pristupajte povezanoj pomoći.
Kako mogu personalizirati zaslon na instrumentnoj ploči?
Instrumentnu ploču (način prikaza, widgete) možete personalizirati pomoću gumba na upravljaču. Na primjer, možete odabrati minimalistički zaslon ili zrcaliti zaslon aplikacije za navigaciju.
Kako personalizirati zaslon sustava openr link?
Dodajte widgete* da biste napravili sustav openR link kakav vam najbolje odgovara. Omogućuju vam izravan pristup omiljenim značajkama.
Konfigurirajte widgete u 4 brza koraka:
  1. Na glavnom zaslonu na nekoliko trenutaka pritisnite widget koji želite promijeniti. 
  2. Pronađite novi widget na popisu i odaberite ga da biste izradili prečac na glavnoj stranici. 
  3. Po potrebi promijenite veličinu ikona widgeta. 
  4. Vratite se na početnu stranicu.

* možete odabrati 2 ili 4 widgeta, ovisno o tome koju verziju sustava openR link imate.
Kako znam je li dostupno ažuriranje?
Kad bude dostupna nova verzija sustava openR link, primit ćete automatsku obavijest.
Kako ažurirati svoj sustav?
Vaš se multimedijski sustav openR link automatski ažurira čim prihvatite ažuriranje u upitu. Nema potrebe ni za kakvim povezivanjem.
Kako mogu ažurirati svoje karte?
Vaše se karte bežično i automatski ažuriraju.
Kako mogu koristiti glasovno upravljanje?
Glasovno upravljanje možete aktivirati na 3 načina: 
  • koristeći gumb na upravljaču 
  • tako da izgovorite "Ok Google" 
  • dodirom prečaca na središnjem zaslonu. 
Glasovno upravljanje nije dostupno na hrvatskom jeziku.
    Kako promijeniti jezik multimedijskog sustava?
    Pristupite svemiru svojeg vozila putem trake ikona pri vrhu zaslona. Odaberite Postavke, a zatim dodirnite Sustav, nakon toga Jezik i odaberite svoj jezik.
    Kako promijeniti jezik glasovnog asistenta?
    Pristupite svemiru svojeg vozila putem trake ikona pri vrhu zaslona. Odaberite Postavke, dodirnite Google, a zatim Google Assistant. Nakon toga možete odabrati jezik za glasovnog asistenta po želji. 

    *Google Assistant nije dostupan na hrvatskom jeziku.
    Kako znati je li telefon kompatibilan za zrcaljenje pametnog telefona?
    • Apple CarPlay™ 
    Za upotrebu aplikacije Apple CarPlay™ morate imati iPhone 5 ili noviji, opremljen sustavom iOS 7.1 ili novijim.  
    • Android Auto™ 
    Za upotrebu aplikacije Android Auto™ morate imati telefon opremljen sustavom Android verzije 5.0 (Lollipop) ili novijim.  

    Savjet: ne zaboravite primijeniti ažuriranja kad su dostupna kako bi vaš pametni telefon bio kompatibilan.
    Što napraviti ako imam problema sa zaslonom sustava openr link?
    Ako dođe do kvara zaslona sustava openR link, kontaktirajte službu za korisnike tvrtke Renault.

    POVEZANE USLUGE

    Iskoristite puni potencijal svojeg Renaulta i povezanih Google usluga sa sustavom openR link.
    Kako koristiti usluge u vozilu?
    Vaš stručnjak tvrtke Renault riješit će to za vas! 

    Umrežene usluge aktiviraju se pri primopredaji vozila. Više informacija zatražite od naše službe za korisnike tvrtke Renault.
    Kako koristiti umrežene usluge?
    Neke usluge mogu se koristiti izravno u vašem sustavu openR link. Za druge morate preuzeti aplikaciju My Renault. Preuzmite je na svoj Android ili iOS pametni telefon i izradite My Renault račun. 

    Informacije o uslugama možete pronaći u trgovini Renault Connect Store. 

    Savjet: da biste upotrebljavali te usluge, pazite da vaše vozilo bude u zoni pokrivenoj mrežom.
    Kako provjeriti status svojih usluga?
    Da biste saznali jesu li umrežene usluge aktivirane: 
    1. Prijavite se na My Renault račun. 
    2. Ako to nije napravljeno pri isporuci vašeg vozila, sinkronizirajte ga sa svojim My Renault računom. 
    3. Otvorite stranicu Ugovori u aplikaciji My Renault. Naveden je status za svaku uslugu. 
    4. Da biste aktivirali svoje usluge, mora biti omogućeno dijeljenje podataka, a povezivost sustava openR link mora biti aktivirana.
    5. Provjerite je li vaše vozilo u zoni pokrivenoj mrežom. 
     U slučaju kvara kontaktirajte službu za korisnike tvrtke Renault.
    Kako obnoviti usluge?
    Obnovite umrežene usluge pomoću računala ili pametnog telefona. Da biste to napravili, odaberite vozilo za koje želite obnoviti ugovore i dodirnite karticu Renault Connect Store. 

    Prikazat će vam se katalog usluga. Slijedite navedene korake da biste obnovili svoje usluge.
    Kako deaktivirati umrežene usluge?
    Da biste privremeno deaktivirali umrežene usluge svojeg vozila, upravljajte svojom povjerljivošću tako da deaktivirate prikupljanje podataka. To može napraviti kako slijedi: 
    • Odbijte prikupljanje podataka u prozoru koji se prikaže pri promjeni profila. 
    • Bilo kada tako da pristupite postavkama u svemiru svojeg vozila. Zatim dodirnite odjeljak Mreža i internet, a nakon toga Povezivost.
    Tada možete urediti svoj odabir.
      Mogu li za umrežene usluge koristiti osobnu pristupnu točku?
      Osobna pristupna točka omogućuje vam da se povežete s internetom dijeljenjem internetske veze koristeći mobilne podatke svojeg pametnog telefona. Tako možete upotrebljavati umrežene usluge svojeg vozila.
      Ako koristim umrežene usluge, koji se podaci dijele s tvrtkama renault i google?
      Renault i Google trebaju određene podatke, kao što je geografska lokacija, da bi mogli funkcionirati. 

      Više informacija potražite u pravilima tvrtke Renault o osobnim podacima.
      Što trebam učiniti ako jedna od mojih umreženih usluga ne funkcionira?
      Ako vaše umrežene usluge ne funkcioniraju, prvo provjerite jeste li pristali na dijeljenje podataka. Bez toga umrežene usluge neće biti dostupne. 

      Da biste koristili usluge My Renault na daljinu, provjerite jeste li pravilno sinkronizirali svoj My Renault račun sa svojim vozilom. Ako se problem ne riješi, kontaktirajte službu za korisnike tvrtke Renault.
      Što ako prodam vozilo?
      Želite li zaštititi svoje podatke kad prodate vozilo? Slijedite ove upute. 
      • Uđite u svoje vozilo. 
      • Otvorite svoj profil putem centra za obavijesti. 
      • Dodirnite ikonu kotačića u gornjem desnom kutu zaslona i izbrišite svoj profil. 
      Postoji i opcija poništavanja multimedijskog sustava koja vraća na tvorničke postavke. Na računu administratora: 
      1. Pristupite svemiru svojeg vozila
      2. Dodirnite Postavke, a zatim Sustav pri dnu popisa. 
      3.  Zatim odaberite Opcije poništavanja i Vraćanje na tvorničke postavke
      4. Na kraju dodirnite Poništi pri dnu prikazanog prozora. 
      Vaše vozilo spremno je za ponovnu prodaju!

      UPRAVLJANJE PROFILOM

      Izradite My Renault i Google profile i upravljajte njima kako biste uživali u sveobuhvatnom i prilagođenom doživljaju multimedije.
      Trebam li izraditi korisnički profil?
      Prijaviti se možete i pomoću profila za gosta

      Profil za gosta omogućuje vam da pristupite većini Google usluga. No nećete imati prilagođeni doživljaj. 

      Bez povezanog računa nećete moći koristiti usluge My Renault na daljinu. Nećete moći pristupati Google Playu ni bilo kojoj drugoj povezanoj aplikaciji (Spotify, Amazon Music, Google prevoditelj i dr.).
      Koliko profila mogu izraditi u sustavu openr link?
      U svojem sustavu openR link možete izraditi do 5 korisničkih profila.
      Kako personalizirati svoj profil?
      Personalizirajte svoj profil tako da ga povežete s Google i My Renault računima. Uživajte u značajkama za učenje Google karata i preuzmite omiljene aplikacije na Google Playu.
      Što mogu personalizirati pri izradi korisničkog profila?
      Kad je vaš openR link profil povezan s vašim Google i My Renault računima, dobivate znatno bolji personalizirani doživljaj. 
      • Navigacija: spremite preferencije navigacije i omiljena odredišta u sustav openR link. 
      • Funkcije vozila: spremite neke od omiljenih postavki, kao što su temperatura putničkog prostora, omiljene radijske postaje ili način MULTI-SENSE. 
      • Infozabava: preuzmite svoje omiljene aplikacije s Google Playa kako biste stvorili doživljaj vožnje po svojoj mjeri.
        Mogu li koristiti iste podatke za prijavu (my renault, google) za različite profile?
        Možete koristiti iste podatke za prijavu na Google i My Renault za različite profile multimedijskog sustava openR link. 

        Međutim, preporučujemo da radi povjerljivosti podataka koristite različite podatke za prijavu.
        Mogu li zaključati svoj profil?
        Da, svaki korisnički profil može se zaštititi na različite načine. 

        Ako je vaš korisnički profil zaštićen lozinkom, uzorkom ili kodom, morate ga unijeti kad god pokrenete svoje vozilo.

        MY RENAULT

        Izradite osobni My Renault profil, preuzmite mobilnu aplikaciju i olakšajte si svakodnevna putovanja uslugama na daljinu.
        Koji su pametni telefoni kompatibilni s aplikacijom my renault?
        Da biste upotrebljavali umrežene usluge aplikacije My Renault, vaš pametni telefon mora imati verziju OS-a jednaku sljedećoj ili višu: 
        • Android 6.0 
        • iOS 11.0.
          Kako mogu dodati svoje vozilo na svoj my renault račun?
          Koncesionar će vam pomoći da sinkronizirate svoj My Renault račun na dan isporuke vozila: 
          1. Uđite u svoj Renault. 
          2. Tijekom koraka za konfiguriranje profila unesite podatke za prijavu na My Renault (e-adresu i lozinku). Obavezno zatvorite aplikaciju My Renault. 
          3. Vaše je vozilo sada sinkronizirano. 
           Napomena: svoj My Renault račun možete u cijelosti ispuniti kasnije putem svojeg profila.
          Mogu li povezati nekoliko vozila s my renault računom?
          Da, na isti My Renault račun možete dodati nekoliko vozila. 

          Da biste dodali vozilo: 
          • Pokrenite aplikaciju My Renault. 
          • Dodirnite ikonu Vozilo u donjem lijevom kutu zaslona. 
          • Pomaknite se prema dolje. 
          • Kliknite Dodaj vozilo. 
           Pronađite popis vozila povezan s vašim osobnim My Renault računom i upravljajte njime kad god poželite.
          Mogu li povezati isto vozilo s nekoliko my renault računa?
          Ne, ne možete povezati isto vozilo s nekoliko My Renault računa.

          Napravite korak dalje

          Multimedijski sustav openR link u koji je ugrađen Google – izrada računa
          Moć dva računa
          Multimedijski sustav openR link u koji je ugrađen Google – početak upotrebe
          Početak upotrebe sustava openR link