nova vozila Renault

NOVI RENAULT CAPTUR: VOZILO B-SEGMENTA, STVORENO ZA ŽIVOT

Captur je vozilo B-segmenta, stvoreno za život. Svestran i nadasve funkcionalan, Captur nudi prostranu unutrašnjost dok izvana mjeri tek 4,23 m. Riječ je o modularnom vozilu koje se uspješno prilagođava potrebama svojih korisnika, u gradu i izvan njega. Kupci posebno cijene Capturov povišeni vozački položaj zahvaljujući kojem se lakše ulazi u vozilo, a cesta je preglednija. 

Sve te kvalitete zaslužne su za uspjeh modela koji je u proteklih deset godina, odnosno otkako je predstavljen, prodan u više od dva milijuna primjeraka u 90 zemalja diljem svijeta! Novi Captur usvaja novi dizajnerski izričaj što ga potpisuje glavni dizajner marke Gilles Vidal. Igrajući se svjetlošću i materijom napetih linija te dovodeći svaki detalj do savršenstva, novi dizajn Captura ostavlja elegantniji i dinamičniji dojam. Novi Renault Captur i dalje će postavljati mjerila u segmentu gradskih SUV-ova, na tržištu koje bilježi polovicu ukupne prodaje u B-segmentu, a koji pak čini 30 % ukupnog europskog tržišta. Nova generacija, po uzoru na prethodne, zadržava svestranost, dvobojne opcije karoserije, izdašnu unutrašnjost te raznovrsnu i domišljatu tehnološki naprednu opremu. Povrh navedenih kvaliteta, upisanih u Capturov DNK, nova generacija donosi i niz novih značajki. Na primjer, u ponudi će biti dostupna nova inačica esprit Alpine, upečatljiva po izražajnijem unutarnjem i vanjskom dizajnu te jedinstvenom spoju elegancije i sportskog duha. Putnički će prostor uključivati nove presvlake i nove zaslone na armaturnoj ploči. Ovisno o inačici, novi će Captur biti dostupan s multimedijskim sustavom OpenR Link s ugrađenim Google uslugama te će pružati najbolje tehnološko iskustvo u vozilu zahvaljujući operativnom sustavu Android Automotive 12, prvom takvom u nekom vozilu B-segmenta. Potpuno nova elektronička arhitektura podiže sigurnost na novu razinu. Vozačima je tako na raspolaganju niz sustava za pomoć u vožnji nove generacije, uključujući funkciju prediktivne hibridne vožnje i aktivnu pomoć za vozača, a sve kako bi se omogućila autonomna vožnja druge razine.
TVORNICA U VALLADOLIDU PRIPREMA SE ZA PROIZVODNJU NOVOG CAPTURA

Renault je u tvornici u Valladolidu (Španjolska) od 1953. godine proizveo više od osam milijuna vozila. U tvornici je od 2013., kada je predstavljena prva generacija Captura, proizvedeno ukupno 2,2 milijuna primjeraka tog vozila. Danas tvornica u Valladolidu proživljava preobrazbu te se istovremeno priprema za proizvodnju novog Captura. Digitalizacijom i dolaskom umjetne inteligencije uvelike je smanjena potrošnja energije i vode, a fokus je zadržan na kvaliteti. Nadalje, upotrebom kamera strojnog vida i umjetne inteligencije poboljšana je sljedivost i odgovornost. Za kraj napomenimo i da će novi Captur biti podvrgnut potvrdnim ispitivanjima tijekom kojih će 70 primjeraka tog modela, prije nego što stignu u prodaju, prijeći milijun kilometara. Cilj je otkriti nove prilike za poboljšanje i tako osigurati da novi Captur pruži užitak u vožnji, kvalitetu i pouzdanost na razini najboljih modela.   

Novi prednji kraj Novi prednji kraj poprima elegantniji, tehnološki napredniji izgled. Na njemu se ističe jednodijelni logotip Nouvel'R, ugrađen u višedimenzionalnu prednju masku, te povišeniji i vodoravniji poklopac motora. Svi ti detalji dodatno naglašavaju osnaženi identitet novog Captura. 
Gornji dio prednje maske odlikuje reljefna igra svjetlosti i oblika te kontrast između sjajne tamne pozadine i prozirnih umetaka. Na taj se način stvaraju brojni odrazi na masci hladnjaka, poput vala koji izvire iz središnjeg dijamanta i zatim se mreška prema prednjim svjetlima i odbojniku kroz niz sićušnih paralelograma. Za zadivljujući vizualni učinak zaslužan je minuciozan proces oblikovanja koji je uključivao svjetla, materijale i teksturu. Osim toga, u vozilo su za potrebe hlađenja motora ugrađena dva dovoda zraka: jedan vodoravni, povrh aerodinamičnog razdjelnika na prednjem kraju, i drugi u prednjem odbojniku. Dva usisnika ugrađena su i pored dnevnih svjetala kako bi se poboljšala aerodinamičnost i hlađenje kočnica. Zahvaljujući profinjenosti novog dizajna, novi Captur ostavlja dojam vozila višeg segmenta.
Novi svjetlosni potpis

Novi svjetlosni potpis full LED svjetala dio je serijske opreme u svim inačicama. Kao i u slučaju novog Clija, oblik LED dnevnih svjetala slobodna je interpretacija logotipa marke. Konkretno, svjetla imaju okomit oblik koji izgledom naznačuje obris polovice romba. Osim toga, otključavanje vozila na daljinu popraćeno je novim efektom dobrodošlice u kojem prednja svjetla iznenada „oživljuju”, stvarajući topao i suvremen ugođaj.  

Sve što trebate znati o motoru E-Tech full hybrid 145 Novi Captur E-Tech full hybrid 145 pokreće potpuno hibridan pogon serijsko-paralelne arhitekture. U njemu su dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) kombinirana s 1,6-litrenim četverocilindarskim benzinskim motorom snage 69 kW / 94 KS i baterijom od 1,2 kWh. Pametni dog-clutch mjenjač s više načina rada konstruiran je bez spojke. Mjenjač ima četiri stupnja prijenosa za benzinski motor i dva stupnja prijenosa za glavni električni motor. Osim toga, E-Tech full hybrid može kombinirati snagu termičkog i električnog motora na do 14 različitih načina i tako povećati energetsku učinkovitost. Vozilo se automatski pokreće u 100 % električnom načinu rada te omogućuje do 80 % gradske vožnje na potpuno električni pogon, čime se u gradskoj vožnji štedi do 40 % goriva (u usporedbi s ekvivalentnom benzinskom inačicom). Nova funkcija E-SAVE aktivira se pritiskom gumba na armaturnoj ploči, s lijeve strane upravljača, te služi za održavanje napunjenosti baterije na najmanje 40 %. Na taj se način osiguravaju optimalne performanse prilikom zahtjevnijih vožnji, kao što je vožnja uzbrdicom. U usporedbi s prethodnom generacijom, visokoučinkoviti pogon smanjuje emisije CO2 na samo 105 g/km te tako stavlja novi Captur uz bok najboljih modela u klasi. Jednako tako, njegov je hibridni motor tih poput električnih, samo što ga ne treba puniti!