KONCEPTNO VOZILO MASTER H2-TECH

Renault Master H2-Tech Prototype

Mobilnost na vodik za poslovne korisnike za 2025. godinu s Renault Master H2-Tech prototipom

Novi standard bez emisija¹ za najzahtjevnije potrebe 

Gospodarsko vozilo razvijeno u suradnji s HYVIA-om, zajedničkim pothvatom Renault Grupe i Plug-a, proizvedeno u Renaultovoj tvornici u Batillyju, Francuska.

700 km
dometa vožnje²  
5 minuta
za puni spremnik vodika (H2)³
7.5 ili 9 kg
spremnik za vodik (H2)
20 kWh
baterija³
Renault Master H2-Tech Prototype
veliki korak prema naprijed

Renault Master H2-Tech prototip puni se vodikom jednako brzo kao i vozilo s motorom s unutarnjim izgaranjem, za samo 5 minuta. Nakon punjenja, nudi nenadmašan domet do 700 km², zahvaljujući H2 gorivnim ćelijama, bateriji od 20 kWh i spremnicima goriva od 7,5 ili 9 kg, ovisno o vašim potrebama.

VODIKOVA MOBILNOST

Renault Master H2-Tech Prototype - range
najbolji domet u klasi⁴

Renault Master H2-Tech prototip nudi domet do 700 km² (prema WLTP standardima), bez obzira na vremenske uvjete. Gospodarsko vozilo s nultom emisijom¹ pruža najbolje performanse u svom segmentu.
Renault Master H2-Tech Prototype - punjenje
spreman za sve izvedbe

Zahvaljujući visokoj energetskoj gustoći, Renault Master H2-Tech prototip je prirodno kompatibilan s najzahtjevnijim izvedbe, poput rashladnih vozila, vozila s hidrauličnim dizalicama i vozila s velikim obujmom.
HYVIA - Renault mreža
ekosustav HYVIA

Kako bi pomogla poslovnim korisnicima u prijelazu na nisko-ugljičnu mobilnost, HYVIA je razvila visokoučinkovita, lako primjenjiva rješenja za mobilnost na vodik: odabranu Renault Pro+ H2-Tech postprodajnu mrežu, HYWELL® i partnerske stanice za punjenje vodikom, financijska rješenja i H2 usluge.

OTKRIJTE VIŠE

konceptna vozila - Renault
konceptna vozila
commercial vehicle range - Renault
laka gospodarska vozila
New Renault Master
novi Renault Master
NAPOMENE
¹bez emisija na cesti, bez dijelova podložnih trošenju, u skladu s certifikacijskim ciklusom WLTP. 
²prikazane vrijednosti dometa temelje se na WLTP protokolu. Mogu se razlikovati ovisno o stvarnim uvjetima korištenja i različitim čimbenicima, kao što su brzina, toplinska udobnost u vozilu, stil vožnje i vanjska temperatura. 
³vozilo u postupku homologacije. Sve tehničke specifikacije podliježu homologaciji. 
⁴verzija kombija, kategorija velikih kombija, Europa, Renault studija 09/2024.