Ekološki dizajnirano obiteljsko demo vozilo, Renault Embleme preuzima izazov smanjenja emisija ugljika.
Uz održiviju dvostruku tehnologiju na električnu energiju i vodik, Renault Embleme ima cilj smanjiti emisije CO2e za 90% u usporedbi s današnjim ekvivalentnim modelima tijekom njihovog životnog ciklusa.
Cilj Renault Grupe: nulta emisija ugljika do 2040.¹ u Europi
optimiziran dizajn i aerodinamika
Dizajn Renault Embleme, utjelovljenje budućeg dizajnerskog jezika Renaulta, naglašen je promjenjivom zelenom bojom karoserije². Ovo avangardno demo vozilo pažljivo je konstruirano s ciljem energetske učinkovitosti. Svaki element dizajniran je kako bi poboljšao aerodinamiku i doprinio maksimalnoj penetraciji zraka.
optimiziran protok zraka
AERODINAMIKA
dugi, nakošeni poklopac motora
U središtu dugog, nakošenog poklopca motora, dvije peraje usmjeravaju zrak i smanjuju prednju površinu, optimizirajući učinkovitost i estetiku.
kamere umjesto retrovizora
Kako bi se maksimizirala aerodinamična učinkovitost, dvije bočne kamere zamjenjuju retrovizore. Integrirane su u lukove kotača, područje koje stvara najmanje zračne turbulencije.
dva otvora za optimiziran protok zraka
U braniku se nalaze dva otvora koja se protežu iza kotača i usmjeravaju zrak duž prednjih vrata. Nema više zračne turbulencije iza prednjih kotača: aerodinamična penetracija je poboljšana. Na dnu branika, aktivne rešetke se otvaraju i zatvaraju kako bi opskrbile intercoolere optimalnim protokom zraka.
spojler i dinamični stražnji difuzor
Linija krova prirodno usmjerava zrak prema velikom stražnjem spojleru. Donji dio vozila je potpuno ravan. Ispod stražnjeg branika, dinamični difuzor balansira gornje i donje tokove zraka kako bi se smanjio aerodinamički otpor.
vozilo dizajnirano za učinkovitost
Kako bi se optimizirala aerodinamika, ništa nije prepušteno slučaju: brisači vjetrobranskog stakla skriveni su ispod poklopca motora, kvake osjetljive na dodir, zakrivljeni krovni stupovi, bešavna stakla i visoke, uske gume s niskim otporom kotrljanja.
HIGH-TECH UNUTRAŠNJOST
inovativna, high-tech unutrašnjost
Sa svojim visokotehnološkim interijerom, Renault Embleme oživljava futurističku viziju u kojoj dominiraju inovacija i tehnologija. Instrumentna ploča, pažljivo osmišljena za vozača i suvozača, sadrži zakrivljeni openR panoramski zaslon koji se proteže cijelom širinom kontrolne ploče. Elegantne, osjetljive kontrole na dodir doprinose mirnoj atmosferi, čineći svako putovanje jedinstvenim iskustvom.
U SMJERU VOZILA S NISKIM EMISIJAMA UGLJIKA U EUROPI DO 2040.¹
cilj bez emisija ugljika
Posvećena održivijoj mobilnosti, Renault Grupa ima za cilj smanjiti emisije stakleničkih plinova za 90% tijekom životnog ciklusa svojih vozila, kako bi postigla ugljičnu neutralnost u Europi¹ do 2040. Ova ambicija smanjenja emisija utjelovljena je u vozilu Renault Embleme.
održiviji životni ciklus
Izazov za Renault Embleme je postizanje neviđene razine dekarbonizacije kroz cijeli njegov životni ciklus: korištenje recikliranih, niskougljičnih ili prirodnih materijala, proizvodnja sa 100% obnovljivom energijom te promicanje šire primjene praksi druge uporabe i kružnog gospodarstva.
dvostruki energetski pogonski sustav
Renault Embleme sadrži dvostruki energetski električni pogonski sustav, koji kombinira punjivu bateriju za svakodnevnu uporabu s vodikovom gorivnom ćelijom za dulja putovanja. Ova konfiguracija poboljšava svestranost, omogućujući putovanja do 1.000 km bez potrebe za električnim punjenjem³.
održivija, sigurnija i dostupnija mobilnost
Uz suradnju naših inženjera, dizajnera i partnera, Renault Embleme istražuje nova rješenja za smanjenje emisija ugljika. Nasljednik prototipova Eolab (2014) i Scenic Vision H2-Tech (2022), ovo demo vozilo predstavlja pokretnu laboratorijsku platformu koja prikazuje tehničke inovacije koje omogućuju visoku razinu smanjenja ugljika.
PRILAGOĐENA I INOVATIVNA PLATFORMA
napredak u dekarbonizaciji bez kompromisa u performansama
S optimiziranom arhitekturom pogonskog sustava, platforma Renault Embleme uključuje električni motor, bateriju, gorivnu ćeliju i spremnik vodika od 2,8 kg sprijeda. Ova konfiguracija osigurava nizak centar gravitacije i idealnu raspodjelu težine, poboljšavajući performanse i učinkovitost.