SVIJET
U odnosu na prošlu godinu, Renault je u svijetu ostvario solidan rast prodaje od 9,4 % (1.548.748 prodanih vozila). Renault je najprodavanija francuska marka automobila u svijetu, ponosna na svoj međunarodni ugled. Renault i dalje bilježi natprosječan napredak na svjetskom tržištu LGV-ova, što potvrđuje rast od 19,9 % na tržištu koje je poraslo za 10,4 %.
Jedan od istaknutijih trenutaka za Renault u 2023. bilo je predstavljanje međunarodnog strateškog plana za 2027. koji bi, kroz predstavljanje osam novih modela u razdoblju od 2023. do 2027., trebao osigurati budući rast marke na tržištima izvan Europe. U 2023., marka se izvan Europe razvijala uglavnom u Brazilu, Turskoj i Maroku.
EUROPA
Posebno snažna aktivnost zabilježena je u Europi gdje je marka ostvarila sjajan rast od 19,3 % s ukupno 977.635 registriranih vozila. Renault je zabilježio natprosječan napredak na europskom tržištu koje je poraslo za 13,9 %, ostvario dobar tržišni udjel i pomaknuo se s petog na drugo mjesto najprodavanijih marki na europskom tržištu osobnih vozila i LGV-ova – sve to uz daljnje provođenje komercijalne politike usmjerene na stvaranje vrijednosti kroz prodaju svakog drugog automobila privatnim kupcima.
Rast prodaje prvenstveno je zabilježen u Španjolskoj (+30 %), Italiji (+37 %) i Ujedinjenoj Kraljevini (+51 %).
Renault je na domaćem francuskom tržištu još jednom potvrdio vodeći položaj na tržištu osobnih vozila (277.914 prodanih vozila, što je rast od 18 %) i LGV-ova (112.569 prodanih vozila, što je rast od 13 %). Clio, najpopularniji automobil u Francuskoj, postao je najprodavaniji model u 2023. sa 111.741 registracijom zabilježenom u svim prodajnim kanalima. S ukupno 219.365 prodanih primjeraka, Clio je treći najprodavaniji automobil u Europi. Renault je istinski europski predvodnik i na tržištu LGV-ova te bilježi 25,7-postotni rast na tržištu koje je poraslo za 15,3 %. Kangoo/Express (+32,4 %) i Master (+14,5 %) vodeći su modeli u segmentu.