Kao pravi primjer „vozila za život”, Renault 16 dizajniran je da bi se isticao među konkurentima. Predstavljen je 1965. s posve novim stilom karoserije, s novim vratima za pristup prtljažniku. Svestraniji od svojih suvremenika, Renault 16 imao je klupu koja se mogla prilagoditi u položaj za dulja putovanja. Ispunjavao je zahtjeve obitelji kojima je trebao automobil koji pristaje njihovu životnom stilu, a istodobno ide ukorak s društvenim promjenama.
Renault je otad nastavio uvoditi inovacije u obiteljske automobile koji prate ritam svog vremena. Tako je bilo i 1980-ih s modelom Espace, automobilom koji je započeo revoluciju s inovativnim „one-box” dizajnom i modularnim rasporedom. Devedesetih godina, Renault je to ponovio s modelom Scénic, prvim kompaktnim monovolumenom. Scénic je dizajniran tako da podsjeća na čahuru, a unutrašnjost je bila posvećena dobrobiti putnika.
Symbioz dijeli isti DNK. Njegov se prtljažnik i putnički prostor mogu prilagođavati svim potrebama obitelji, korisne tehnologije donose dodanu vrijednost, dok su kompaktne dimenzije idealne i za gradsku vožnju te ga sve to čini još jednim primjerom svestranog „vozila za život” koje odražava svoje doba. Symbioz krasi novi dizajnerski potpis marke Renault, a nastavlja se na nedavno predstavljene modele Scénic E-Tech electric i novi Captur.