- Prvi Renault koji će utjeloviti novu strategiju održivosti marke
- Drugi električni automobil C-segmenta nastao u okviru strategije Renaulution
- Novi Renault Scénic bit će predstavljen 4. rujna na Međunarodnom salonu automobila u Münchenu
Konceptni Scénic Vision, predstavljen na konferenciji ChangeNOW u Parizu, najavio je drugu fazu Renaultove strategije vezane uz električna vozila C-segmenta: osnaživanje sveobuhvatne ponude 100 % električnih osobnih vozila novim modelima Mégane E-Tech electric, ZOE i Twingo. Scénic Vision popločao je put prema održivijoj, sigurnijoj i uključivijoj mobilnosti. Riječ je o vozilu koje ostvaruje svoju viziju i istražuje nove vidike te predstavlja oličenje najnaprednijih tehnoloških zamisli za dekarbonizaciju.
Novi Renault Scénic E-Tech electric slijedit će njegove stope te će biti prvi serijski model koji će utjeloviti novu Renaultovu strategiju održivosti, usmjerenu na okoliš, sigurnost i uključivost.
Pretproizvodni primjerci, koje će Renaultovi inženjeri ovog ljeta testirati na javnim cestama, već sad razotkrivaju konačne obrise novog modela.
Proizvode se u centru za električna vozila ElectriCity u Douaiju, a krasi ih poseban maskirni uzorak koji je razvio Renaultov odjel za dizajn. Poigravajući se linijama i uzorcima našeg novog kultnog logotipa, ovaj maskirni dizajn, koji smo dosad mogli vidjeti na pretproizvodnom Méganeu E-Tech electric, na cesti stvara učinak zasljepljujuće kamuflaže.
Svjetska premijera novog Renaulta Scénic E-Tech electric održat će se 4. rujna na Međunarodnom salonu automobila u Münchenu.